Termeni si conditii

TERMENI SI CONDITII GENERALE (T.C.G.)

Paradisul Transilvaniei Resort garantează securitatea şi confidenţialitatea tuturor datelor găzduite şi transmise prin sistemul său informatic. Datele dvs. personale vor putea fi însă transmise autorităţilor în drept să verifice tranzacţiile comerciale sau altor autorităţi în drept să efectueze orice verificări justificate în baza legii, dacă acest lucru va fi solicitat în conformitate cu legile în vigoare.

Conditii garantare rezervare

  • Rezervarile negarantate sunt retinute de hotel pana la ora 15, in ziua sosirii, dupa care resortul isi rezerva dreptul de a elibera camera retinuta fara notificare prealabila sau sa o acorde altei persoane care a achitat costul cazarii.
  • Pentru a va putea garanta rezervarea va rugam sa ne transmiteti datele unui card de credit/debit valid.
  • Tarifele includ: – mic-dejun bufet care se poate servi zilnic intre 07:30 a.m-11:00 a.m si TVA (9%) si taxă locală (1%)
  • Plata se face in lei la cursul BNR din data emiterii facturii.
  • Check in: dupa 03.00pm Check out: pana la 11.00.am
  • Sosirea inainte de ora 15:00 p.m si plecarea dupa ora 11:00 a.m vor fi onorate de hotel in functie de disponibilitatea acestuia la momentul respectiv.
  • Rezervarile garantate cu carte de credit sau de catre companie/agentie vor fi retinute toata noaptea.
  • Termenul de anulare al unei rezervari, fara a se percepe penalitati, este ora 12:00 p.m cu 90 de zile inainte de sosire.
  • Pentru anularile facute intr-un interval mai mic sau in caz de neprezentare la termen, se percepe contravaloarea avansului de minim 30% din serviciile de cazare comandate de la compania/agentia/cartea de credit ofertita ca si garantie.
  • In caz de neprezentare la data stabilita in rezervare resortul isi rezerva dreptul de a elibera camera/camerele pentru restul sejurului.
  • Pentru rezervarile solicitate in perioada sarbatorilor legale, sau a targurilor, resortul isi rezerva dreptul de a solicita, pentru garantarea rezervarii, datele unui card de credit valid sau a unui depozit reprezentand contravaloarea întregii valori (100%) a pachetului turistic.

In cazul în care resortul nu poate onora toate rezerarile acceptate si/sau confirmate, acesta se obliga sa asigure:

  • Cazare alternativa la un hotel de aceeasi categorie sau o categorie superioara
  • Doua (2) apeluri telefonice internationale si daca este necesar transmiterea mesajelor telefonice oaspetilor relocati.
  • Posibilitatea oaspetelui de a se deplasa înapoi la resort odata cu eliberarea primei camere. Daca o camera devine disponibila si oaspetele alege sa nu sa se întoarca la resort, resortul nu va avea nici o obligatie prevazuta în prezenta sectiune.

Vizitatorii acestui site, precum si oaspetii nostrii iau la cunostiinta si sunt de acord cu termenii si conditiile sus mentionate. Prezentele conditii sunt obligatorii pentru parti si pot tine loc de contract intre parti.

Acești termeni şi condiții se aplică tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail prin telefon sau rezervare directa la receptie. Prin accesarea, căutarea şi utilizarea website-ului nostru şi prin efectuarea unei rezervări, confirmați şi sunteți de acord cu toate conditiile impuse, că aţi citit in integralitate, ati înțeles in totalitate şi ați fost de acord fara obliectii cu toți termenii şi condițiile precizate mai jos.

Garantarea Rezervărilor si Politica de Plati

Prin acest website,  oferim o platformă online prin intermediul căreia vizitatorii website-ului pot face rezervări pentru Paradisul Transilvaniei Resort.

Prin completarea formularului de rezervare, sunteți de acord cu condițiile rezervării si aveti niciun fel de obiectii sau nemultumiri.

In urma primirii cererii de rezervare, vom confirma disponibilitatea serviciilor solicitate si vom trimite factura proforma prin email.

Pentru garantarea rezervarii, este necesara plata unui avans de minim 30% din serviciile de cazare comandate, în termen de 2 zile lucrătoare de la data transmiterii facturii proforme. In situatia in care avansul nu va fi achitat in termenul mentionat, rezervarea va fi anulata.

Diferența de 70% se va achita prin virament cu minim 10 zile inainte de ziua sosirii.

Platile pot fi efectuate:

  • online pe site-ul paradisultransilvaniei.ro sau booking.com
  • transfer bancar
  • tichete de vacanta.

Personalul din receptie va informa oaspetii de achitarea la recepția hotelului a serviciilor suplimentare solicitate de acesta si neincluse in tariful de cazare.

Serviciile  de masa comandate  se achita dupa efectuarea prestatiei.

Serviciile de agrement comandate, se vor achita in momentul comenzii.

Platile se efectueaza cash sau card la receptia hotelului, in moneda romaneasca.

Card-uri acceptate:  Visa / Visa electron / Master card.

Pentru clienții noștri care rezerva prin intermediul site-urilor de rezervare cu care Paradisul Transilvaniei Resort SRL are contracte (Booking.com, etc), ne rezervam dreptul sa preautorizăm cardurile clienților folosind informațiile transmise de către aceste site-uri conform condițiilor de rezervare agreate intre site-urile de rezervări prin care clientul dorește sa facă rezervare pentru Paradisul Transilvaniei Resort.

Perioade Speciale

Pentru perioadele de Paste, 1 Mai, Rusalii , Sfanta Maria, Festivalul Borsului de peste, Zilele orasului din 3-15 mai, Targul de Caciuli din 6 decembrie, 1 Decembrie, Festivalul Blaj-a-live, serviciile turistice conform  Ofertelor Speciale, se va efectua prin plata în avans a întregii valori (100%) a pachetului turistic, în termen de 2 zile lucrătoare de la  transmiterea facturii proforme emise.  In caz contrar, rezervarea va fi anulata.

Anulari / neprezentări / penalizări

Efectuând o rezervare, acceptați şi sunteți de acord cu politica de anulare/neprezentare, cu respectarea termeniilor si conditiilor, cu sanctiuniile amintite, sunteti de acord cu sumele încasate cu caracter de avans conform ofertelor inaintate, sunt agreate si plătite de către clienti pentru confirmarea rezervărilor.

Orice rezervare, anulare sau modificare se va face numai in scris.

Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități, cu cel mult 90 zile (>90 zile – se restituie integral avansul de 30%)lucrătoare înainte de data începerii sejurului.  In caz contrar avansul de 30%  se transforma in penalitate si sa retine de hotel.

Pentru orice anulare totala sau partiala cu mai mult de 10 zile ( intre 10 zile si 90 zile – se retine avansul de 30%) inainte de intrarea la cazare se va retine ca penalizare avansul de 30% din costul cazarii cu mic dejun.

Pentru orice anulare totala sau partiala cu mai putin de 10 zile (< 10 zile se retine 100%) inainte de intrarea la cazare se va retine ca penalizare 100% din costul cazarii cu mic dejun.

Orice modificare a unei rezervari confirmate, va fi considerata o anulare si se va supune conditiilor de anulare de mai sus.

In acest caz, este necesara efectuarea unei noi rezervari care va fi confirmata in limita disponibilitatilor.

In cazul in care turistul decide din orice motiv sa plece mai devreme de ziua de iesire de la cazare, acesta va achita integral valoarea serviciilor rezervate initial (se vor plati toate noptile rezervate).

Conditii grupuri

Pentru grupuri de minim 4 camere este necesara plata unui avans de minim 30% din costul cazarii cu mic dejun, rezervate in termen de 2 zile de la emiterii facturii proforme iar diferenta de 70% din costul cazarii cu mic dejun cu minim 10 zile inantea datei de  intrare.

 Anularea unei rezervări se poate face fără a implica penalități, cu cel mult 90 zile (>90 zile – se restituie integral avansul de 30%lucrătoare înainte de data începerii sejurului.  In caz contrar avansul de 30%  se transforma in penalitate si sa retine de hotel.

Pentru orice anulare totala sau partiala cu mai mult de 10 zile ( intre 10 zile si 90 zile – se retine avansul de 30%) inainte de intrarea la cazare se va retine ca penalizare avansul de 30% din costul cazarii cu mic dejun.

Pentru orice anulare totala sau partiala cu mai putin de 10 zile (< 10 zile se retine 100%) inainte de intrarea la cazare se va retine ca penalizare 100% din costul cazarii cu mic dejun.

Mesele, excursiile si transferurile se vor achita la check-out.

Tarife

Toate tarifele afișate pe website-ul www.paradisultransilvaniei.ro, sunt tarife de cazare ocupare în regim de dublă,  sunt exprimate pe noapte si includ mic dejun si TVA ( 5 %).

Tarifele nu sunt valabile in perioadele sarbatorilor de: Paste, 1 Mai, Rusalii , Sfanta Maria, Festivalul Borsului de peste, Zilele orasului din 3-15 mai, Targul de Caciuli din 6 decembrie, 1 Decembrie, Festivalul Blaj-a-live.

Tarifele pot fi modificate în orice moment, majorările de tarife neafectând rezervările deja confirmate,  decat in cazul: Majorarii taxelor și impozitelor (T.V.A., taxă hotelieră, etc.) sau introducerea unor noi taxe și impozite obligatorii ce va avea drept efect modificarea atât a tarifelor cât și a rezervărilor deja confirmate.

 Politica de CHECK-IN / CHECK-OUT

Cazarea se face incepand cu orele 15:00, iar predarea camerelor se face cel mai tarziu la orele 11:00. Aceasta regula a fost instituita datorita faptului ca in intervaulul orar 11:00 – 15:00 se face igienizarea camerelor.

In cazul in care ajungeti la hotel mai devreme de orele 15:00 (dar nu mai devreme de orele 11:00) si avem camere pregatite pentru a fi cazate, va vom caza mai devreme.

In cazul in care doriti sa va cazati inainte de orele 11:00, iar disponibilitatea camerelor ne permite acest lucru, se va achita la receptie o taxa suplimentara ”early check-in” reprezentand jumatate din tariful de cazare al unei camere (fara mic dejun).

Confidențialitate

Paradisul Transilvaniei Resort folosește standarde etice înalte şi vă respectă intimitatea. Cu excepția cazurilor în care legea cere divulgarea în orice jurisdicție relevantă nu vom divulga informațiile dvs. personale unor terțe părți fără consimțământul dvs.

Notificări pentru utilizatori

Accesând formularul de rezervare prin care vă transmiteți datele dumneavoastră personale în vederea efectuării unei rezervări, declarați că sunteți de acord cu următoarele:

– datele personale solicitate să fie colectate si stocate de către SC PARADISUL TRANSILVANIEI RESORT SRL;

– datele personale să fie utilizate pe o perioadă nedeterminată, precum şi în vederea unor contactări ulterioare;

– să primiți din partea Paradisul Transilvaniei Resort diverse oferte de cazare la locația noastra, serviciul de tip newsletter (primește noutăți prin e-mail).

Fumatul

Nu este permis  în camere  sau în spatii publice; există locuri special amenajate. Se va percepe o taxă de igienizare de 50 euro, pentru camerele în care s-a fumat.

Siguranța

Hotelul și spatiile publice sunt supravegheate prin sistem video.

Clienții au obligația de a solicita Hotelului păstrarea bunurilor de valoare (documente, bani, aparatură electronică sau alte asemenea obiecte de valoare).

Hotelul nu își asuma răspunderea pentru obiectele uitate, pierdute sau presupus furate în incita hotelului, sălilor de conferință, restaurantului, barului, zona piscinelor și parcare.

Hotelul nu își asuma răspunderea asupra unor eventuale accidente sau traumatisme ce pot surveni din neglijenta clientului.

Conduita

Hotelul își rezerva dreptul de a refuza cazarea sau servirea în restaurant a clienților în stare de ebrietate, nepoliticoși sau turbulenți care prin atitudinea lor aduc prejudicii imaginii hotelului sau deranjează alți clienți.

Hotelul își rezerva dreptul de a-și selecta clientela.

Obligațiile Hotelului

Hotelul are obligația de a asigura clienților spațiul de cazare rezervat împreună cu serviciile suplimentare la nivelul calitativ impus de Normele metodologice de clasificare.

În cazul în care, după începerea sejurului, o parte importantă din serviciile turistice comandate nu este realizată, Hotelul are următoarele obligații:

  1. a) să ofere clientului alternative corespunzătoare în vederea continuării sejurului, fără majorarea prețului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeași calitate şi cantitate;
  2. b) să restituie clientului sumele ce reprezintă diferența dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice, împreună cu potențialele penalizări survenite din cauza încetării sejurului;
  3. c) în cazul în care nu pot fi oferite clientului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure returnarea contravalorii serviciilor neprestate.

Hotelul este răspunzător pentru buna executare a obligațiilor față de clienți, cu excepția următoarelor cazuri:

  1. a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligațiilor asumate prin T.C.G. se datorează clientului;
  2. b) când neîndeplinirea obligațiilor se datorează unui caz fortuit sau de forţă majoră, stare de urgenta, stare de alerta, stare de razboi, așa cum aceste cazuri sunt definite de Codul civil (spre exemplu dar fără a se limita la: modificări de orar sau de itinerariu, întârzieri în traficul mijloacelor de transport etc.).

Obligațiile clientului

Clientul are obligația de a verifica la sosire lista de inventar a camerei pe care va trebui s-o predea in aceleași condiții la plecare, în caz contrar eventualele lipsuri sau degradări ale bunurilor din camera, vor fi suportate de acesta.

In cazul in care la sosirea în cameră lista de inventar este diferită de obiectele de inventar prezente in camera, Clientul are obligația de a informa recepția referitor la acest aspect.

Clientul este răspunzător civil sau penal față de Hotel pentru daunele sau pagubele provocate, din culpă sau cu intenție, celorlalți clienți sau personalului, clădirilor, mobilierului și echipamentelor hotelului, restaurentului, piscinei sau resortului.

Este strict interzisă introducerea si folosirea în camerele Hotelului de aparatura electrocasnică (cafetieră, storcător de fructe, fier de calcat, fierbător, etc.).

Clientul este răspunzător pentru luarea la cunoștință si respectarea T.C.G. pe întreaga durata a sederii.

În hotel nu este permis consumul de băuturi și alimente din exterior,

De asemenea este interzis excesul de băuturi, sonorizările de volum ridicat atât în interior cât și în exterior, sau la ore care deranjeaza pe ceilalti turisti cazati.

Este interzisă aruncarea gunoaielor de orice fel, inclusiv mucuri de țigări, în alt loc decât coșuri de gunoi sau scrumiere.

Este interzis aprinsul focurilor de orice natură.

Nevoi speciale:

Majoritatea spatiilor din hotel sunt accesibile și persoanelor cu dizabilități. Orice nevoie specială trebuie anunțată în avans.

Animalele  de companie

Este interzis accesul cu animalele de companie în incinta hotelului. Hotelul are dreptul să refuze cazarea clienților însoțiți de animale de companie sub sancțiunea anulării rezervării și  a plății unei penalități echivalente cu întreaga valoare a serviciilor aferente primei nopți de cazare.

 Protecția  Mediului:

Lenjeria și prosoapele se schimbă la 2 zile de cazare sau la cererea clientului.

Pentru semnalarea  schimbării lenjeriei sau prosoapelor oaspeții sunt rugați să le lase pe jos, în baie.

Vizitatorii:

Clienții pot primi vizitatori în camerele de hotel între orele 08:00 și 22:00, fără costuri suplimentare, dar cu anuntarea prealabila la receptie pentru cei din afara hotelului.

În cazul în care clienții primesc vizitatori în intervalul 22:00-08:00, aceștia din urmă vor trebui să achite diferența de tarif și să se înregistreze la recepție.

Piscina Hotelului

Poate fi folosita intre orele 8,00 – 21,00.

Dupa aceasta ora se vor face tratamentele de intretinere.

Este interzisa folosirea prosoapelor din camera la piscina hotelului.

La receptie se elibereaza prosoape cu destinatia pentru piscine.

Program funcționare Restaurant și Bar

Programul de funcționare al Restaurantului Paradisul Transilvaniei, în regim a la carte este 13:30 – 24.00.

Micul dejun tip bufet (pentru un minim de 20 de persoane), se servește zilnic intre orele 7.30-10.00, în Restaurantul Paradisul Transilvaniei.

Serviciile  de masa, in regim de demipensiune (prânz sau cina, la valoarea de 65 lei/persoana/zi) sau pensiune completa (prânz si cina, la valoarea de 130 lei/persoană/zi) se vor asigura pe fisa cont (a la carte), in Restaurantul Paradisul Transilvaniei, intre orele 13.30-15.00 – pentru dejun si intre orele 19.00-22.00 pentru cina.

Programul de entertainment din  cadrul Restaurantului Paradisul Transilvaniei se va desfășura intre orele 20.30 si 24.00.

În incinta restaurantului, accesul este permis doar cu o ținută decentă.

Programul de funcționare al barului  din zona piscinelor este 10.00 – 18.00.

Este strict interzis accesul în hotel sau restaurant cu alimente și băuturi din exterior.

Reclamații

Reclamațiile privind calitatea serviciilor turistice prestate se vor face pe loc, pe toată durata șederii turiștilor în Hotel. Reclamațiile ulterioare încheierii sejurului nu vor fi luate in considerare de către Hotel.

Reclamațiile privind prejudiciul cauzate prin furtul, distrugerea sau deteriorarea bunurilor aduse de client, trebuie aduse la cunoștința hotelului în cel mult 24 de ore de la data terminarii sejurului.

Legea aplicabilă. Litigii

Drepturile si obligațiile părților prevăzute de T.C.G., precum si toate efectele juridice pe care le produc T.C.G. vor fi interpretate si guvernate în conformitate cu legislația română în vigoare.

Toate litigiile născute din/sau în legătura cu prestarea serviciilor ce formează obiectul T.C.G. vor fi soluționate  de către instanțele judecătorești române competente din mun. Blaj.

Dispoziții finale

Hotelul are dreptul să modifice unilateral, oricând, Termenii si Conditiile Generale ( T.C.G.).

Modificarea T.C.G. va fi opozabilă clienților de la data la care le-a fost adusă la cunoștință prin orice mijloc (afișare, publicare, e-mail, verbal, etc.).

Modificarea T.C.G. nu va aduce atingere tarifelor în cazul rezervărilor deja confirmate.

Clauze finale

Consideram ca orice client in momentul cazării sau in momentul accesării vreunui serviciu (restaurant, bar, facilitați recreaționale) la hotelul nostru a luat cunoștința de termenele si condițiile mai sus menționate si le-a acceptat tacit.

Conducerea Paradisul Transilvaniei Resort